خبرگزاری کار ایران

سردارزاده عنوان کرد:

کشف ۸۰ مورد تخلف در بازرسی از بازارهای کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۱۹

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از 20 آبان لغایت 26 آبان سال جاری ۸۰ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرزاد سردارزاده با بیان اینکه در مجموع ۲ هزار و ۱۵۸ مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر  صنفی کردستان صورت گرفته است، افزود: کشف 80 مورد تخلف در این بازرسی‌ها و ثبت 35 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی از اقدامات انجام شده طی هفته جاری است.

وی اظهار داشت: عمده این تخلفات گران‌فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع 204 میلیون و 97 هزار و 345 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 66 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 22 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر