خبرگزاری کار ایران

در پی زلزله غرب کشور؛

آبفای کردستان برای یاری زلزله‌زدگان کرمانشاه نیرو و تجهیزات اعزام کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۶۵

شرکت آبفا کردستان با تهیه اقلامی از مهمترین نیازهای زلزله زدگان کرمانشاه در حوزه آب نسبت به ارسال آنها اقدام کرده است.

به گزارش ایلنا، کمک و یاری همنوع در همه حال یک وظیفه انسانی و اسلامی به شمار می آید و این مهم در هنگام بروز فجایع و بحران‌ها اهمیت بیشتری می یابد.

زلزله اخیری که در استان کرمانشاه رخ داد، قلب تمامی مردم ایران را به درد آورد و بسیاری از هموطنان کوشیدند به هر نحوی که شده به یاری این سانحه دیدگان بشتابند.  

مردم استان کردستان به دلیل همسایگی با کرمانشاه و اشتراکات مختلف و متعدد احساس وظیفه بیشتری برای کمک به سیل زدگان دارند و در این میان ادارات و دستگاه های مختلف اجرایی استان کردستان نیز هم به لحاظ مسئولیت و هم از بعد انسانی قضیه تلاش کرده اند با بسیج امکانات آنچه که مقدور بوده است را با هدف کاستن از آلام هموطنان کرمانشاهی انجام بدهند.

شرکت آبفا استان کردستان هم در این راستا نسبت به تهیه و ارسال کمک هایی اقدام کرده است که اعزام ۴ سرویس ۱۰ تنی آب معدنی به مقدار ۵۲۸۰۰ بطری ۱.۵ لیتری و دو دستگاه تانکر آبرسانی سیار به ظرفیت ۲۴۰۰۰ لیتر از آن جمله است.

همچنین ارسال و انتقال فیلتر شنی تحت فشار با ظرفیت تصفیه ۶۰ لیتر بر ثانیه همراه با متعلقات مربوطه، یک دستگاه دیزل ژنراتور، ۳ باب مخزن ۵۰۰۰ لیتری ثابت، یک دستگاه نیسان همراه با یک مخزن ۱۰۰۰ لیتری، یک دستگاه پکیج تصفیه آب و اعزام ۲ اکیپ ۴ نفره تعمیرات و ۳ نفر از کارشناسان باتجربه حوزه بهره برداری از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این مسیر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز