خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کردستان مطرح کرد:

رعایت اصول استاندارد اعتماد مصرف کننده را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۵۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به اینکه کیفیت در اعتمادسازی و گرایش‌مردم به مصرف کالاهای داخلی موثر است،گفت:کیفیت همچنین زمینه‌ساز خودکفایی و استقلال اقتصادی و نهایتا اقتصاد مقاومتی در کشور می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فیروزی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در سنندج، افزود: مقوله استاندارد برای تمامی جنبه های اثرگذار اقتصاد و فرهنگ و صرفه جویی و در نهایت تحقق اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت است.

وی به عمل و استراتژی کلیت استاندارد اشاره کرد و گفت: استاندارد نظمی است که بر اساس علم و فناوری و تجارب آدمی از طریق سازمان و دستگاهی زمینه ساز تسهیل و تفاهم در ارتباطات می شود به عبارتی ایجاد تفاهم مهم ترین اصل در تعادل بخشی به انسان ها برای هم زیستی مسالمت آمیز است.

فیروزی اظهار داشت: کار با کیفیت و دارای استاندارد به فراهم نمودن بستر اعتماد و به تبع آن نیز اعتبار برای تولید کننده منجر می شود و اینکه سود و نفع آن نصیب مصرف کننده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان ادامه داد: رعایت به کارگیری فرایند استاندارد ها و موازین از سوی عوامل تولید در یک سیستم یقینا در ایجاد اعتماد و اطمینان خریدار موثر است و نیز بهترین تبلیغ برای واحد تولیدی و در نهایت به شکوفایی اقتصاد ختم خواهد شد.

فیروزی خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن ملزومات کیفیت در اعتماد سازی و صرفه جویی در وجه های اقتصاد و گرایش مردم به مصرف کالاهای داخلی موثر است و زمینه خودکفایی و استقلال اقتصادی در کشور مهیا و نهایتا اقتصاد مقاومتی در کشور عینیت می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز