خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

کسب رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی کردستان در زمینه ارزیابی عملکرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۴۰

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان از کسب رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی در زمینه ارزیابی عملکرد در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محی الدین سجادی با اعلام این خبر، گفت: طبق اعلام رسمی سازمان برنامه و بودجه استان کردستان در سال 95 دانشگاه علوم پزشکی کردستان در زمینه ارزیابی عملکرد توانسته مقام نخست را در بین تمامی دستگاه های اجرایی کسب کند.

وی با بیان اینکه برنامه ارزیابی عملکرد در راستای اجرای بند (الف) و (ب) ماده (3) آئین نامه اجرایی مواد (81) و (82) گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور سنجش موفقیت دستگاه‌ها در زمینه تحقق اهداف و وظایف محول شده و نیز تکالیف تعیین شده در زمینه نقشه راه و برنامه جامع اصلاح نظام اداری، همه ساله با همکاری دستگاه‌های اجرایی توسط سازمان، اجرایی شده و مبنای سنجش فعالیت دستگاه‌ها قرار می گیرد.

سجادی افزود: ارزیابی عملکرد فرایندی است که با انجام آن یک سازمان می تواند از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شده و همچنین تهدیدات و فرصت‌های محیطی را شناخته و با تدوین استراتژی لازم باعث پیشرفت و اعتلای خود شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور شامل محورهای درمان، بهداشت، تحقیقات و فناوری، آموزش ، غذا و دارو و … هستند.

وی برنامه‌های مهندسی نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد را از جمله شاخص های عمومی این ارزیابی برشمرد.

 سجادی در پایان از ریاست دانشگاه و معاون توسعه و مدیریت و منابع و تمامی کارکنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز