خبرگزاری کار ایران

پیشرفت 90 درصدی پروژه آبرسانی شهر یاسوکند در بیجار

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۹۷۳

پروژه آبرسانی به شهر حسن آباد یاسوکند از توابع شهرستان بیجار در آخرین مراحل خود قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا پایان سال آینده تکمیل و افتتاح شود.

به گزارش ایلنا، یکی از طرحهایی که در شرکت آبفا کردستان در دست اجرا قرار دارد و به طور جدی دنبال می شود، آبرسانی به شهرهای مختلف استان است که در این زمینه اقدامات مطلوبی نیز صورت گرفته‌است.

این طرح شامل چندین پروژه آبرسانی است که یکی از آنها پروژه آبرسانی به شهر یاسوکند "در شهرستان بیجار " است؛ پروژه ای که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود در سال ۹۷ به اتمام برسد.

این پروژه که برای آن تاکنون ۴/۴ میلیارد تومان هزینه شده است، سالیانه ۱۵۰ هزار مترمکعب آب آشامیدنی را برای ساکنان این شهر فراهم می کند و عملیاتی که در آن انجام می گیرد، شامل احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ، منبع زمینی ۵۰۰ مترمکعبی، اجرای خط انتقال به طول ۴ کیلومتر و حفر چاه و اتافک سرچاهی است.

در هفته دولت امسال پروژه‌‌های ایجاد تأسیسات آبرسانی به مریوان با ۱.۷ میلیارد تومان، آبرسانی به کانی دینار با اعتبار ۱.۲ میلیارد تومان و پروژه آبرسانی به شهر موچش کامیاران با ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز