خبرگزاری کار ایران

توزیع 27 هزار بسته لوازم التحریر ایرانی بین دانش آموزان کردستانی

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۸۳۶

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 27 هزار بسته لوازم تحریر ایرانی در بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت اله نریمانی با بیان این مطلب گفت: این اقلام شامل دفتر، مداد، مداد تراش، مداد پاک کن، مداد رنگی، خط کش و خودکار است که توسط موسسه جامعه یاوری فرهنگی با همکاری بانک آینده جهت کمک دانش آموزان مناطق محروم اهدا شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان روز دوشنبه 13 شهریور ماه تعداد 15 هزار بسته لوازم التحریر تحویل گرفته است؛ گفت: 12 هزار بسته دیگر نیز تا قبل از آغاز سال تحصیل تحویل و در بین شهرستان ها و مناطق تابعه استان توزیع خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان ارزش ریالی این اقلام را بالغ بر دو میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: این  اقلام با همکاری اداره انجمن اولیا و مربیان شهرستان ها و مناطق استان در بین مدارس توزیع می گردد.

به گفته نریمانی این اقدام خیرخواهانه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید  و در راستای محرومیت زدایی و توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی صورت گرفته است تا شاهد پاییزی با نشاط در مدارس باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز