خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان خبر داد:

اعلام آمادگی کمیته‌امداد کردستان برای دریافت نذورات عید قربان

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۳۸

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان از اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت گوشت قربانی و نذورات مردمی همزمان با عید قربان در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هیوا رحیمی با بیان اینکه در دین مبین اسلام به توجه و رسیدگی به ایتام و نیازمندان همواره تاکید شده است و احسان و نیکی را به عنوان یکی از عبادات و راه های نزدیک شدن به خدا بیان کرده است، عنوان کرد: این نهاد تلاش می کند با استفاده از ظرفیت مناسبتهای ملی و مذهبی در جهت کمک به اقشار ضعیف و فقیر جامعه بهره گیری کند.

وی ضمن بیان اینکه مسلمانان بنا بر آموزه های دینی و فطرت پاکشان همواره آماده یاری و کمک به همنوعان نیازمند خود هستند، عنوان کرد: کمیته امداد هم زمان با عید سعید قربان آماده جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار در دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان بیان کرد: هم استانی های  خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند همانند سال گذشته  گوشت قربانی و نذورات خود را از  طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و پایگاه های جمع آوری نذورات مستقر شده در مصلی های نماز جمعه، میادین اصلی و مراکز فروش و ذبح دام در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی جمع آوری شده را در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کند، افزود: امسال نیز ابن نهاد  با همکاری ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات هم استانی های نوع دوست را جمع‌آوری  و  تلاش می شود، گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی به نیازمندان واقعی  اختصاص یابد.

رحیمی ضمن اشاره به اینکه سال گذشته سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نذورات و قربانی از طریق خیران به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد، گفت:  پیش بینی میزان کمک جمع آوری شده در سال جاری نیز چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: همه نذورات و قربانی جمع آوری شده مردم خیر خواه استان در همان شهرستان و یا روستای جمع آوری شده با نظارت معتمدان و خیران در بین نیازمندان واقعی همان محل جمع آوری شده و درهمان روز توزیع خواهد شد.

شایسته ذکر است شماره حساب  ۰۱۰۴۲۷۵۶۳۵۰۰۲  نزد بانک صادرات و به نام کمیته امداد نیز به واریز کمک های نقدی مردمی اختصاص داده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز