خبرگزاری کار ایران

پروژه سردخانه یک هزار تنی در کردستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۱۸۷

با حضور معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن وتجارت پروژه سردخانه هزارتنی شرکت پاندا میهن در کردستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح پروژه سردخانه مواد غذایی در شهرک صنعتی شماره یک سنندج گفت: سرمایه‌گذار این پروژه یکی از کارآفرینان نمونه کشور است که هم اکنون برای ۱۱ هزار نفر در کارخانجات خود در سطح کشور به طور مستقیم شغل ایجاد کرده‌است.

یدالله صادقی عنوان کرد: این کارآفرین نمونه هر سال از سود و درآمد واحدهای تولیدی خود اقدام به سرمایه‌گذاری مجدد و ایجاد واحدهایی جدیدتر در دیگر استان‌های کشور می‌کند.

وی اظهارداشت: امسال هم در استان کردستان اقدام به سرمایه‌گذاری کرده که امیدواریم به نحو احسن مردم این منطقه بتوانند از محصولات کارخانجات میهن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم در این مراسم گفت: این سردخانه در زمینی به مساحت ۶ هزا رمترمربع و با سرمایه گذاری حدود ۳ میلیارد تومان توسط شرکت پاندا میهن ایجاد شده‌است.

محمد دره وزمی ظرفیت این سرخانه را هزارتن در سال ذکر کرد واظهارداشت: با احداث این سردخانه و احتساب بخش پخش مواد غذایی آن، برای ۶۶ نفر اشتغال ایجاد شده‌است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز