خبرگزاری کار ایران

فرزاد حسنی خبر داد:

افتتاح ۲۱۴ پروژه آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۹۳

مدیر آب و خاک، و امور فنی مهندسی کردستان گفت: امسال 214 پروژه آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، فرزاد حسنی با بیان اینکه امسال 214 پروژه آب وخاک در هفته افتتاح می‌شود، افزود: تامین آب درسطح 230 هکتار، شبکه آبیاری تحت فشار در سطح 214 هکتار از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

 وی اظهار داشت:171 مورد اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در سطح 365 هکتار نیز از دیگر پروژه‌های هفته دولت بود.

مدیرآب و خاک، و امور فنی مهندسی سازمان گفت: این طرح‌ها در راستای افزایش راندمان آب اجرا شده و در این راستا می‌توان به اجرای سیستم‌های آبیاری کم‌فشار در سطح 22 هکتار، 23 مورد برقدار کردن چاه‌های آب کشاورزی و 15 مورد احداث استخرهای ذخیره آب کشاورزی به حجم 3750 متر مکعب در سطح روستاهای تابعه استان برای افتتاح در هفته دولت اشاره کرد.

وی یادآور شد: با افتتاح این پروژه‌ها تعداد 186 روستا در قالب 430 خانوار با جمعیت بالغ بر 1729 نفر بهره‌مند می‌شوند. 

حسنی تاکید کرد: مبلغ اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها 82668 میلیون ریال است که از این مقدار مبلغ 61978 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی، 8309 میلیون ریال از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی  و مبلغ 12381 میلیون ریال از محل خودیاری و سرمایه شخصی بهره برداران تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز