خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کردستان مطرح کرد:

سیاست‌های فرهنگی در دستگاه قضا اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۱۶

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در دستگاه قضایی سیاست‌های فرهنگی جدی دنبال می شود. 

به گزارش ایلنا، اکبر گروسی در کارگاه آموزشی و مشاوره ای روانشناسی خانواده اظهار داشت: اهتمام به کار فرهنگی و تلاش برای پاسداری از ارزش های فرهنگی جامعه یک ضرورت جدی و لازم است و مدیران نسبت به انجام کارهای فرهنگی اهتمام ورزدند.

وی با تاکید بر اهمیت پرداختن به مسائل فرهنگی گفت: مقام معظم رهبری به درستی و به دفعات بر اهمیت پرداختن به موضوع فرهنگ تاکید فرمودند که یقینا ایستادگی در برابر امواج ضد فرهنگ جز از طریق کار فرهنگی مبتنی بر ارزش های بومی ایرانی و اسلامی میسر نخواهد بود.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس اسلامی با تهاجم فرهنگی خانواده های ایرانی را که مهمترین رکن جامعه است مورد هدف قرارداده و یکی از بسترهای تهاجم فرهنگی، فضای مجازی است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان نقش خانواده ها را به عنوان مهم ترین رکن اجتماعی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و افزود: دشمن در درجه ی اول این نهاد مهم اجتماعی را هدف قرار داده و سعی می کند ضد اصول و ارزشهایی که خانواده بر روی آنها بنا نهاده شده است کار کند لذا خانواده بهترین پشتیبان فرهنگ در مقابل تهاجم فرهنگی است.

وی در ادامه خواستار همکاری بیشتر دستگاه های مرتبط با امور فرهنگی شد و افزود: به منظور اقدامات جدی و موثر فرهنگی، باید موضوعات فرهنگی را با برنامه ریزی دقیق و هدفمند پیش برد و متناسب با تهاجم فرهنگی دشمن برنامه ریزی نموده و نحوه تهاجم فرهنگی را پیش بینی و پیشگیری نمائیم و حوزه فرهنگی را گسترش بدهیم.

گروسی گفت: خوشبختانه در دستگاه قضایی سیاست‌های فرهنگی جدی دنبال می‌شود و معاونت فرهنگی دادگستری استان کردستان خیلی فعال است که در زمینه آموزش سبک زندگی و مسائل قرآنی با برگزاری نشست های اخلاقی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، در حوزه بصیرت افزایی و شناسایی شیوه های مقابله با تهاجم فرهنگی کار می کند که بسیار مؤثر و بازدارنده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز