خبرگزاری کار ایران

فرماندار دهگلان مطرح کرد

آزادگان نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۸۶۹

فرماندار شهرستان دهگلان با بیان اینکه آزادگان نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند، گفت: دشواری، صبر و استقامت عزیزان آزاده در طول دوران طاقت فرسای اسارت باعث خلق حماسه های جاودان و ماندگار شد.

به گزارش‌ایلنا، یحیی‌نظری در دومین جلسه شورای اداری‌هنرستان دهگلان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، گفت: هفته دولت زمانی مناسب برای ارائه عملکرد دولتمردان و اطلاع رسانی به مردم است و تمام مدیران دستگاه اجرایی باید عزم ملی، دینی و میهنی خود را برای خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم که کانون اصلی قدرت نظام هستند، جزم کنند.

وی با بیان اینکه آزادگان نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند، اظهار داشت: دشواری، صبر و استقامت عزیزان آزاده در طول دوران طاقت فرسای اسارت باعث خلق حماسه‌های جاودان و ماندگار شد.

نظری با اشاره به شیطنت‌ها و توطئه‌های حامیان استکبار در منطقه گفت: قطعاً انسجام و حرکت در مسیر فرمایشات رهبری بیش از هر زمان دیگری نیاز است و باید با «وحدت و یکدلی» در خدمت به مردم گام برداریم.

فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به تأکیدات معظم ‌له مبنی بر اینکه از حرف مخالفان برآشفته نشویم؛ خطاب به حاضرین در جلسه تصریح کرد: باید بین مردم باشیم؛ حرف‌های آنان را گوش بدهیم و شفافیت در اقدامات و توجیه افرادی که به ما مراجعه می‌کنند ضروری است.

نظری با بیان اینکه مردم پشتوانه عظیم نظام هستند؛ گفت: باید قدر مردم را بدانیم و از مراجعات آنها برآشفته نشویم و در چارچوب قانون پاسخگوی مشکلات آنان باشیم.

نظری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در حد توان خود در برطرف کردن معضل بیکاری، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی مردم همت و تلاش کنند و مدیران شهرستان دهگلان منویات رهبر معظم انقلاب را سرمشق کارهای خود قرار بدهند

وی اظهار کرد: مدیران اگر منویات رهبر معظم انقلاب را سرمشق کارهای خود قرار بدهند رضایت‌مندی مردم ایجاد می‌شود و این نتیجه ارزشمند به اقتدار نظام کمک می‌کند.

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: ادارات شهرستان در هفته دولت برای بیان خدمات ارائه شده از تمام امکانات از جمله رسانه‌ها، نصب بنر و ارتباط چهره به چهره با مردم و NGOها استفاده کنند.

فرماندار شهرستان دهگلان خاطر نشان کرد: لازم است مدیران، ردیف‌های بودجه را مطالعه کنند تا سهم این شهرستان با توجه به جدیدالتأسیس بودنش بهتر دیده شود.

وی تأکید کرد: برخی ادارات باید جدی‌تر طرح‌های عمرانی از جمله پروژه‌های روستایی، آبرسانی و  ورزشی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز