خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

بخش خصوصی تنها راە رونق کردستان است

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۳۰۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان تنها راە رونق شهرها و روستاهای کردستان سرمایەگذاری‌های بخش خصوصی ذکر کرد و افزود: این کار عامل ایجاد اشتغال، افزایش تولید و عامل گردش پول است.

بە گزارش ایلنا، حسین فیروزی در همایش شهرداران استان کردستان در بانه با بیان اینکە شهرداران و شوراها برنامەهای عملیاتی برای جذب و حمایت سرمایەگذاران داشتە باشند افزود: لازم است برنامەهای مدون و مطالعە شدە را در اختیار رسانەها قرار دهید تا از این طریق بتوان بخش خصوصی را تشویق بە سرمایەگذاری کرد.

وی تنها راە رونق شهرها و روستاهای کردستان سرمایەگذاری‌های بخش خصوصی ذکر کرد و افزود: این کار عامل ایجاد اشتغال، افزایش تولید و عامل گردش پول است.

فیروزی با اشارە بە اینکە کردستان هم اکنون بر ریل توسعه قرار گرفتە است اضافە کرد: مردم کردستان با رای قاطع بە دولت تدبیر و امید انتظار دارند مدیران نیز با جدیت توسعە کردستان را دنبال کنند.

وی ادامە داد: بخش مهمی از توسعە استان کردستان از درون شوراها و شهرداری‌های استان می‌گذرد و انتظار داریم ادارات با صدور بە موقع مجوزها تسهیل کنندە سرمایەگذاری و رشد و توسعە باشند.

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در ادامە سخنان خود با بیان اینکە هم اکنون ۷۰ درصد جمعیت استان در شهرها ساکن هستند ادامە داد: ما علاقمندیم کە سرمایەگذاری‌ها بیشتر در مناطق روستایی انجام شود، چرا کە این مهم بە توسعە و رشد متوازن مناطق روستایی می‌انجامد.

فیروزی ادامە داد: ایجاد تولید و اشتغال در روستاها عامل جلوگیری از مهاجرت و پیشرفت شهرها نیز خواهد شد ضمن اینکە از این رهگذر نیز خدمات بصورت عادلانە توزیع می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز