خبرگزاری کار ایران

افزایش ضریب مکانیزاسیون باغی با پرداخت تسهیلات به باغداران کردستانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۴۵۰

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی گفت: 60میلیارد تومان تسهیلات با سود۱۵ درصد در اختیار اداره مکانیزاسیون جهت مراجعه کشاورزان برای خرید انواع ادوات کشاورزی اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا، حسین آقا عزیزی  با اشاره به اینکه درجه مکانیزاسیون غلات درمرحله تهیه زمین دراستان کردستان ۱۰۰ درصد است اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶ هزارو ۶۲۳ دستگاه انواع تراکتور در کردستان موجود است.

وی افزود: علاوه بر انواع تراکتور ۹۹۷ دستگاه انواع کمباین،۵۳۰ دستگاه تیلر باغی در کردستان موجود است که ضریب مکانیزاسیون استان کردستان ۲ است.

حسین آقا عزیزی گفت: در طول سال زراعی حدود ۱۰۰میلیون لیتر سوخت برای ادوات کشاورزی مصرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: درجه مکانیزاسیون در مرحله کاشت ۹۸ درصد،داشت ۶۰ درصد برداشت با کمباین ۹۵ درصد است.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات با سود۱۵ درصد در اختیار اداره مکانیزاسیون جهت مراجعه کشاورزان برای خرید انواع ادوات کشاورزی اختصاص داده شده است.

عزیزی در پایان  یادآورشد برای  افزایش  ضریب مکانیزاسیون باغی در استان از باغداران درخواست می شود جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز برای باغبانی برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز