خبرگزاری کار ایران

شاهرودی:

کردستان استانی فرهنگی است / گردشگری موجب تبادل فرهنگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۱۹۰

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه گردشگری موجب تبادل فرهنگی می‌شود، تاکید کرد: رهبر انقلاب کردستان را استانی فرهنگی معرفی کردند و در این راستا می‌طلبد برای تحقق این امر اهتمام لازم به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمدحسین شاهرودی امروز در دومین جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سالن پیامبر اعظم تشکیل شد، افزود: یکی از ویژگی هایی که کردستان را از سایر استان‌ها متمایز می‌کند وجود جاذبه های عمده طبیعی است.

وی افزون بر جاذبه‌های طبیعی، صنایع دستی کردستان را دیگر مزیت برشمرد و اظهار داشت: کردستان سرشار از ظرفیت های عمده ایی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوان از این پتانسیل به بهترین نحو بهره مند شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: گردشگری باید هدفمند باشد چراکه می‌تواند در ایجاد اشتغال، خلق ثروت و تبادل فرهنگی نقش آفرینی کند.

آیت الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه گردشگری موجب تبادل فرهنگی می‌شود، تاکید کرد: رهبر انقلاب کردستان را استانی فرهنگی معرفی کردند و در این راستا می‌طلبد برای تحقق این امر اهتمام لازم به کار گرفته شود.

وی لازمه شکوفایی حوزه گردشگری را وجود خلاقیت در این زمینه ذکر کرد و ابراز داشت: با اعمال سلیقه و تنوع در تولیدات می توانیم در توسعه و بهبود فضای کسب و کار سهیم شویم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان به استناد آیات قرآن در این زمینه اشاره کرد و گفت: قرآن همواره بر تفحص و جستجوی مناطق اشاره دارد چراکه برخی آثار برجای مانده از گذشته قابل تامل است.

آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: باید تصمیمات مطلوبی برای توسعه گردشگری در کردستان اتخاذ شود و نباید فقط به سرمایه‌گذاری بسنده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز