خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مطرح کرد:

بکارگیری 5 هزار نفر کردستانی در طرح کارورزی دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۸۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: سهم استان در طرح کارورزی دانش آموختگان چهار هزار و 995 نفر است و 100 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش‌ایلنا، احمد رشیدی با اعلام این خبر افزود: این‌طرح، فرصت مناسب جهت کسب تجربه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و آشنا شدن آنان با بازار کار و فرصتی برای کارآفرینان و کارفرمایان است.

وی اظهارداشت: افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان و فراهم ساختن زمینه انتقال تجربیات علمی به بنگاه‌های اقتصادی از دیگر اهداف این طرح است.

رشیدی در خصوص شرایط احراز در طرح کارورزی گفت: داشتن حداکثر ٢٥ سال سن برای فارغ التحصیلان کاردانی، ٢٨ سال سن برای مقطع کارشناسی و ٣٣ سال سن برای دانش آموختگان دکتری و کارشناسی ارشد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان عنوان کرد: نداشتن سابقه کار در دوره کارورزی، داشتن کارت پایان خدمت و سپری نشدن بیش از 5 سال از تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی از دیگر شرایط شرکت در این طرح است.

رشیدی گفت: به فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد به بالا به ترتیب 2 میلیون و 700 هزار ریال ، سه میلیون و 100 هزار ریال و سه میلیون و 500 هزار ریال از محل اعتبار طرح پرداخت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز