خبرگزاری کار ایران

در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده؛

غرفه محصولات خانگی ریحان در سنندج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۸۳

غرفه محصولات خانگی ریحان در سنندج در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، این غرفه به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و موسسه مردم نهاد "لبخند بسازیم" و همکاری سازمان تعاون روستایی ایجاد شده است.

غرفه محصولات خانگی ریحان با حضور محسن طلایی مدیرکل دفتر طرح های جوانان، ناصر صبحی مدیرکل دفتر ازدواج تعالی خانواده و نوراله پاشا رئیس گروه مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ، هیرش رضایی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان و رئیس مجمع جوانان استان افتتاح و به معرض نمایش گذاشته شد.

سبا زینتی مدیر موسسه مردم نهاد "لبخند بسازیم" مدت یکسال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در سالروز تأسیس مجموعه خود غرفه محصولات خانگی ریحان را ایجاد و غرفه را در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده بوجود آورده است.

غرفه محصولات خانگی ریحان دارای ترشیجات، مرباجات، زیتون، آب لیمو و دیگر فعالیت های خانگی است که زنان سرپرست خانواده آن را تهیه و عرضه می کنند.

گفتنی است، این غرفه در مرکز عرضه محصولات کشاورزی (نمایشگاه دائمی)اتحادیه تعاونی های روستایی استان در شهر سنندج ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز