خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت علمی دانشکده زبان و ادبیات فارسی کردستان :

اخبار رسانه ای با رعایت دستور زبان فارسی میسر است

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۸۱۳

عضو هیئت علمی دانشکده زبان و ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه کردستان بر رعایت دستور زبان فارسی در متون و نوشته ها تاکید کرد و گفت: این مهم به جذابیت اخبار رسانه ای کمک زیادی می کند.

به گزارش ایلنا، سید احمد پارسا در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات دولتی در سنندج، زبان فارسی را زبانی پویا، رسا و شیوا برای نوشتن و خواندن توصیف کرد و افزود: اگر در متون و اخبار رسانه ها قواعد این زبان بدرستی رعایت شود شاهد جذابیت و گیرایی ویژه ای برای خوانندگان خواهیم بود.

 وی با اشاره به سه نوع زبان ادبی، محاوره ای و معیار گفت: متاسفانه امروز در رسانه های ما زبان معیار کمتر مورد توجه قرار می گیرد و همین امر باعث وارد آمدن آسیب های جدی به زبان فارسی در جامعه شده است.

عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه کردستان، از هنر خوب نوشتن در روابط عمومی به عنوان راهکاری اثربخش برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان نام برد و خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی سازمانها و مردم، همواره نیازمند ابزارهای کارآمد و شیوه های تاثیر گذار برای ارتباطات درون و برون سازمانی هستند.

پارسا در بخش دیگری از سخنان خود، نیروهای شاغل در روابط عمومی ادارات دولتی استان را افرادی باهوش، آگاه و تحلیلگر خواند و افزود: خوشبختانه جایگاه روابط عمومی ادارات نسبت به سالهای پیش بسیار ارتقاء پیدا کرده و این مهم برای مدیران بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

 دوره آموزشی "هنر خوب نوشتن در روابط عمومی" ویژه کارشناسان روابط عمومی های ادارات دولتی کردستان؛ به مدت 24 ساعت از نوزدهم تیرماه جاری لغایت بیست و ششم همین ماه در مرکز آموزش و پژوهش استانداری کردستان در حال برگزاری است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز