خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کردستان مطرح کرد:

تشریح و تبیین برنامه اشتغال فراگیر دولت در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۱۷۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان،گفت:برنامه اشتغال فراگیر دولت، در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در سال 96، تشریح و تبیین و وظایف دستگاه ها و بخش های مختلف در استان مشخص و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی با بیان این مطلب افزود: برنامه اشتغال فراگیر که در ستاد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده برای اشتغالزایی 970 هزار نفر در سال جاری، هدفگذاری شده است.

وی افزود: این برنامه شامل طرح‌های کارورزی، مهارت آموزی‌در محیط کار واقعی، مشوق‌های‌کارفرمایی و توسعه رسته های منتخب به میزان 5 هزار میلیارد ریال است.

فیروزی در خصوص محل تامین اعتبار اجرای برنامه اشتغال فراگیر، گفت: اعتبارات لازم از طریق صندوق توسعه ملی تامین و تا 15 تیرماه ابلاغ خواهد شد و بانک مرکزی نیز موظف شده نسبت به تعیین سهمیه تسهیلات بانکی مورد نیاز به میزان 200 هزار میلیارد ریال و ابلاغ به شبکه بانکی ظرف مدت 10 روز اقدام کند.

معاون استاندار در ادامه خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی ذیربط موظفند یکی از مدیران ارشد خود را به عنوان مسئول هماهنگی اجرای برنامه اشتغال فراگیر در آن دستگاه، تعیین و معرفی نمایند.

فیروزی در پایان یادآور شد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف گردید نسبت به پایش و نظارت بر اجرای برنامه اشتغال فراگیراقدام و هر سه ماه یکبار به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی گزارش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز