خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های کردستان خبر داد:

صدور بیش از 3 هزار گواهینامه فنی و حرفه‌ای برای زندانیان

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۳۷۹

مدیرکل زندان‌های استان کردستان با اشاره به اینکه‌سال‌گذشته۷ هزار و ۴۴۸ نفر تحت آموزش‌های فنی و حرفه ای قرار گرفتند، گفت: بیش از ۳ هزار گواهینامه فنی و حرفه‌ای با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان برای مددجویان زندان صادر شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق ابراهیمی با بیان این مطلب افزود: سال گذشته ۷ هزار و ۴۴۸ نفر تحت آموزش‌های فنی و حرفه ای قرار گرفتند و امسال نیز بیش از ۳ هزار گواهینامه فنی و حر فه ای با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان برای مددجویان زندان صادر شد.

وی اظهار داشت: زندانیانی که موفق به دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای شوند بعد از آزادی از زندان می توانند از وام‌های خود اشتغالی که به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود، بهره مند شوند.

وی مبلغ وام خوداشتغالی سهم استان در سال گذشته را ۷۹۰ میلیون تومان ذکر کرد و افزود: ۱۰۰ درصد این مبلغ را جذب و از این لحاظ مقام نخست کشور را کسب کردیم به همین دلیل در مرحله دوم ۳۰۰ میلیون تومان دیگر به استان اختصاص یافت.

ابراهیمی‌عنوان کرد: در مجموع سال گذشته یک‌میلیارد و ۹۰میلیون تومان وام خوداشتغالی به مددجویان دارای شرط مذکور اعطا شد، امسال هم مجوز اختصاص یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان را دریافت کردیم که هنوز منابع مالی آن تامین نشدند.

مدیرکل زندان های استان کردستان اظهارداشت: سال گذشته، ۹۹۰ نفر از زندانیان استان مشغول به کار شدند و ۳۵ درصد از این آمار، به صورت مستمر اشتغال داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز