خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج :

تقویت گردشگری کردستان با بخش خصوصی میسر است

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۱۹۲

فرماندار سنندج گفت: برای تقویت گردشگری در کردستان نیاز است بخش خصوصی را تقویت کنیم تا در این زمینه استان توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیم زارعی امروز در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که در فرمانداری تشکیل شد با بیان اینکه مهیا کردن مقصد سفر برای مسافران دارای اهمیت است افزود: ضروری است آسیب شناسی جدی در خصوص خدمات ارایه شده محدودی که در سنوات گذشته انجام شده توسط کارشناسان صورت گیرد تا مسافرانی که به کردستان سفر می کنند با خاطره ای خوش استان را ترک کنند.

وی ارائه خدمات مناسب برای مسافران را مهم ارزیابی کرد و گفت: با وجود پتانسیل های فراوانی که در کردستان مشهود است در راستای هر چه بیشتر جذب مسافران باید تلاش کرد.

زارعی اظهار داشت: روستاهای کردستان قابلیت جذب گردشگر را دارند اما در این میان روستاها نیز باید مبرا از زباله باشند و این فرهنگ باید از طریق دستگاه های متولی آموزش داده شود.

فرماندار سنندج در بخش دیگری از صحبت‌های خود نحوه برخورد رانندگان با مسافران را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: بایستی به مجموعه تاکسیرانی آموزش های نحوه برخورد با مسافران داده شود چرا که طرز برخورد می تواند مسافری را جذب و یا از شهر برهاند.

زارعی تدارک برخی برنامه های مفرح بخش را در جذب گردشگران مهم ارزیابی کرد و گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری نظیر تئاتر خیابانی و اجرای بازی های بومی محلی فارغ از جذب گردشگر زمینه ایجاد شغل را نیز فراهم می کند.

به گفته وی برای تقویت گردشگری در کردستان نیاز است بخش خصوصی را تقویت کنیم تا در این زمینه استان توسعه یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز