خبرگزاری کار ایران

زاهدی خبر داد:

وزیر کشور فردا به کردستان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۹۱۰

استاندار کردستان از سفر عبدالرضا رحمانی‌فضلی به سنندج خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی از سفر عبدالرضا رحمانی‌فضلی به سنندج برای برگزاری ششمین جلسه شورای توسعه استان در روز چهارشنبه هفته‌جاری خبر داد.

وی ادامه داد: در فواصل برگزاری جلسات شورای توسعه کارگروه‌های فرعی در وزارت کشور و دیگر وزارتخانه‌های مرتبط تشکیل و مباحث اصلی توسعه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

زاهدی با بیان اینکه جلسات شورای توسعه استان با حضور وزیر کشور تدوین نقشه راه توسعه استان در امور زیربنایی است، افزود: جلسات شورای توسعه استان عامل توافق نظر بین مدیران استانی و وزارتخانه‌های ذیربط برای توسعه استان را فراهم کرده است.

زاهدی خاطرنشان کرد: این اتفاق نظر در حوزه‌های مختلف برای پیشبرد توسعه استان در زمینه تعریف اولویت‌ها و تخصیص منابع به مهمترین بخش‌ها و نیازهای استان از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی  همچنین با بیان اینکه این شورا ارتباط دهنده سیستم اداری استان با بدنه وزارتخانه‌ها است، اضافه کرد: اولویت‌های استان کردستان در حوزه‌های زیرساخت‌ها، حمل و نقل، آب، کشاورزی و تکمیل پایاب سدها، تخصیص آب برای مصارف مختلف مطرح و برای رشد و توسعه این شاخص‌ها چاره‌اندیشی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز