خبرگزاری کار ایران

فرماندار دیواندره تاکید کرد:

نظارت بر چرخه تولید نان باید بیشتر شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۸۵۹

جعفر توان گفت: آرد و نان یک محصول حیاتی است و باتوجه به اینکه مستقیما با سلامت جامعه در ارتباط است باید با جدیت و حساسیت کامل بررسی شود و نظارت بر کار سیلوها، کارخانجات آرد و نانوایی ها بیشتر شود.

به گزارش ایلنا، جعفر توان در جلسه کمیته ماده ۱۱۰ آرد و نان افزود: آرد و نان یک محصول حیاتی است و باتوجه به اینکه مستقیم با سلامت جامعه در ارتباط است باید با جدیت و حساسیت کامل بررسی شود و نظارت بر کار سیلوها،کارخانجات آرد و نانوایی‌ها بیشتر شود.

وی گفت: اعضای کمیته گندم، آرد و نان و دستگاه‌های متولی باید بازرسی‌های مداوم و نظارت مجدانه بر خبازی‌های شهرستان داشته باشند.

توان در پایان ضمن تاکید بر برخورد جدی با واحدهای متخلف افزود: از واحدهای خبازی انتظار می‌رود به وزن چونه، کیفیت نان و رعایت بهداشت و استاندارد توجه کنند ونان با کیفیت و مرغوب را به مردم عرضه نمایند.

در ادامه جلسه سیروس کاکی نماینده استاندارد در شهرستان گزارشی از اقدامات اداره استاندارد در سه ماهه اول سال ارائه داد و اشاره کرد گشت‌های مشترک آرد و نان با حضور ادارات فرمانداری استاندارد و صنعت معدن تجارت و مرکز بهداشت به صورت هفتگی برگزار می‌شود و نمونه‌برداری و نظارت بر کنترل کیفی و چرخه تولید آرد در کارخانجات آرد به صورت مستمر و با جدیت در دستور کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز