خبرگزاری کار ایران

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا کردستان خبر داد

اجرای پروژه های شهری کردستان با مشارکت مردمی

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۱۸

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا کردستان گفت: ۱۷ هزار و ۶۰۰ متر از عملیات اصلاح و توسعه پروژه‌های شبکه آب و ۲۸ هزار و ۸۰۰ متر از عملیات اصلاح و توسعه پروژه‌های شبکه فاضلاب آبفا کردستان در سال گذشته با مشارکت مردمی انجام شده است.

به گزارش ایلنا، نادر قصیری با بیان این مطلب افزود: طی فروردین تا پایان بهمن ماه سال گذشته در بخش پروژه‌های شبکه توزیع آب، جمعا ۱۲ هزار و ۶۸۰ متر عملیات اصلاح انجام شد که از این میزان ۳ هزار و ۹۰۰ متر از طریق مشارکت مردمی محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۴ هزار و ۵۸۱ متر عملیات توسعه شبکه در این مدت انجام شده که از این میزان ۱۳ هزار و ۷۰۰ متر با مشارکت مردمی بوده است.

معاون مهندسی و توسعه آبفا استان تصریح کرد: اما در بخش فاضلاب نیز طی این مدت ۱۸ هزار و ۶۲۵ متر عملیات اصلاح انجام شد که از این میزان ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر از طریق مشارکت مردمی صورت گرفته است.

وی افزود: ۲۸ هزار و ۹۱۷ متر عملیات توسعه شبکه هم در بخش فاضلاب انجام شده که  ۱۸ هزار و ۳۰۰ متر از این میزان با مشارکت مردمی بوده است

قصیری یادآور شد: در بخش خطوط انتقال آب نیز ۶ هزار و ۲۴۹ متر عملیات اصلاح و ۵۵۷ متر عملیات توسعه شبکه و در بخش خطوط انتقال فاضلاب نیز ۲۰ متر عملیات توسعه شبکه از محل منابع داخلی انجام شده است.

معاون مهندسی و توسعه آبفا کردستان در پایان تأکید کرد: از آنجا که توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب و ارتقاء سطح خدمات و خدمات رسانی بهینه به شهروندان، جزو برنامه‌های کاری است، این اقدامات در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت و در آینده نیز ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز