خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه عنوان کرد:

قروه در حوزه تاریخی و فرهنگی؛ جزو غنی‌ترین شهرستان‌های کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۰۸

فرماندار قروه گفت: در حوزه تاریخی و فرهنگی؛ قروه جزء غنی ترین شهرستان‌های کشور است اما به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت های آن نمی‌توانیم روی این شهرستان مانور دهیم.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی در نشست هماهنگی خدمات سفر قروه افزود: هر منطقه از کشور را با ظرفیت و پتانسیل آن شهرستان می شناسند برای این امر می توان با ایجاد شناسنامه فرهنگی در شهرستان،گردشگران را بدین شکل در قروه نگه داشت.

به گفته وی به زیرساخت های گردشگری در این شهرستان توجه کمی شده است و توجه به این امر و هویت بخشی می تواند نقش بسزایی در شناساندن منطقه به گردشگران داشته باشد.

کولانی اضافه کرد: برای اینکه این امر محقق شود باید هر سال روی یک اثر و یک موضوع کار شود چرا که اعتبارات بخش دولتی محدود است باید در این زمینه بخش خصوصی نیز ورود پیدا کند.

وی افزود: زمانی هر اثری و موضوعی به فراشهرستانی،استانی و کشوری تبدیل می شود که خود آن قوم و مردم برای آن ظرفیت احترام قائل باشند.

فرماندار قروه گفت: برای شناساندن ظرفیت های منطقه ابتدا باید خودمان در سیستم اداری و خانواده به عنوان اثر مختص شهرستان ارزش قائل شویم تا دیگران جذب آن شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان قروه در حوزه طبیعی و جاذبه های طبیعی به لحاظ موقعیت جغرافیایی نسبت به سایر شهرستان های سطح استان مطرح نیست گفت: در حوزه تاریخی و فرهنگی؛ قروه جزء غنی ترین شهرستان های کشور است اما چون زیر ساخت های آن فراهم نیست نمی توانیم روی آن مانور دهیم.

کولانی تاکید کرد: اگر روی برخی از موضوعات در شهرستان عزم همگانی وجود داشته باشد و به صنایع دستی و ظرفیت منطقه ارج و ارزش قائل شد یک حرکتی برای شناسایی ظرفیت شهرستان است.

به گفته وی ورود بخش خصوصی در زمینه گردشگری می تواند در رونق منابع غنی و جذب گردشگر تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز