خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان عنوان کرد:

آماربرداری منابع آبی به تعادل بخشی و احیاء منابع آبی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۱۳

استاندار کردستان گفت: تعادل بخشی منابع آب و احیاء آب خوان ها ضمن اینکه اقدامی مشترک بین سازمان های مختلف است بایستی با قدرت تمام تداوم یابد و قطعا آمار برداری به تعادل بخشی و احیاء منابع آبی و برنامه ریزی بهتر کمک می کند.

به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در اولین جلسه شورای حفاظت منابع آب که با حضور سایر اعضای شورا در محل سالن جلسات شهدای گمنام استانداری ضمن تاکید بر دستور کار و گزارشات ارایه شده توسط شرکت آب منطقه ای گفت: آماربرداری منابع آبی باید با دقت انجام شود و نظارت لازم جهت درستی انجام کار به عمل آید همچنین نظرات کارشناسی سازمان های مرتبط با این طرح نیز مورد نظر واقع شود.

وی اظهار داشت: چالش آب از مهمترین چالش های پیش روی کشور و خاورمیانه است و تعادل بخشی منابع آب و احیاء آب خوان ها ضمن اینکه اقدامی مشترک بین سازمان های مختلف است بایستی با قدرت تمام تداوم یابد و قطعا آمار برداری به تعادل بخشی و احیاء منابع آبی و برنامه ریزی بهتر کمک می کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان نیز در این جلسه گزارش جامعی در زمینه طرح آماربرداری منابع آب ارایه کرده و گفت: آماربرداری منابع آب هر پنج سال یک بار در سراسر کشور انجام می شود و هدف از آن را تعیین میزان مصرف و برنامه ریزی برای آینده ذکر کرد.

وی ضمن بیان ویژگی های طرح و مراحل اجرای آن خواستار همکاری سازمان های مرتبط و ذینفع با اجرای طرح شد و وظایف دستگاه‌ها را در این خصوص تشریح کرد.

در پایان جلسه مبارکی مدیر دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای نیز گزارشی در زمینه اثرات طرح احیاء و تعادل‌بخشی بر آبخوان‌های محدوده مطالعاتی شهرستان‌های قروه و دهگلان ارایه کرد و گفت: خوشبختانه این طرح، اثرات مثبتی بر وضعیت منابع آب زیرزمینی این دشت ها داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز