خبرگزاری کار ایران

پیش بینی 290 پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۴۹۹

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت : به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 96 تعداد 290 پایگاه پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت : با عنایت به نام گذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتغال ، شعار برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در تابستان 96 « تابستانی با نشاط با کسب یک مهارت » تعیین و در دوره فعالیت ، یک مهارت به دانش آموزان آموزش داده خواهد شد .

وی با بیان اینکه از تعداد 290 پایگاه پیش بینی شده تعداد 150 پایگاه اختصاص به آموزش و پرورش داشته و 140 پایگاه نیز به صورت مشارکتی با سایر دستگاه های مرتبط است  ، اظهار داشت : در همین راستا کانونهای فرهنگی و تربیتی ، ورزشی ، مدارس ، آموزشگاه های آزاد ، اردوگاه ها ، دارالقرآن ، مراکز فنی و حرفه ای ، کانونهای هلال احمر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ثبت نام و فعالیت های تابستانی پیش بینی شده است .

 قربانی به زمان ثبت نام دانش آموزان و فعالیت پایگاه های تابستانی نیز اشاره کرد و گفت : دانش آموزان دختر و پسر تمامی مقاطع تحصیلی از اول  تا 15  تیرماه  96 می توانند به نزدیک ترین پایگاه فعالیت تابستانی مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند و فعالیت پایگاه های تابستانی نیز از 15 تیرماه آغاز و به مدت 45 روز ادامه خواهد داشت و فعالیت های تابستانی کانونهای فرهنگی و ورزشی نیز تا پایان شهریور می باشد.

وی با اشاره به موضوعات کلاس های پیش بینی شده گفت : فعالیت های قرآنی و معرفتی ، ورزشی ، علمی و فناوری ، اردویی و گرشگری ، مجامع بحث و گفتگو ، طرح هجرت ، کلاس های تقویتی و آموزشی و فرهنگی و هنری مجموعه موضوعات و برنامه هایی است که برای فعالیت دانش آموزان بر اساس علاقه و انتخاب آنها پیش بینی شده است .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به فعالیت های تابستانی سال گذشته نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در تابستان 95 بیش از 82 هزار دانش آموز در فعالیت های تابستانی مشارکت داشتند ،گفت : پیش بینی می شود که در سال جاری نیز حدود 90 هزار  دانش آموز ثبت نام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز