خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۳۸

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوبکر یاره با بیان این مطلب گفت: این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگو های برتر بخش تعاون و همچنین فراهم کردن زمینه های گسترش و ارتقای تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می‌شود.

وی افزود: معرفی تعاونی‌های توانمند و الگو جهت توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

یاره ادامه داد: ثبت نام دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان که قرار است در شهریور ماه برگزار شود، از دیروز آغاز  شده و تا سی و یکم خرداد ماه  ادامه دارد.

 وی در خصوص نحوه ثبت نام تعاونگران استان در این جشنواره هم اظهار داشت: تعاونگران استان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره و ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی این جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir  مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کردستان افزود: تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون می‌توانند در گرایش هایی با عناوین کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار و سایر گرایش‌های مرتبط در این جشنواره شرکت و نسبت به تکمیل فرم‌های عمومی و تخصصی اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز