خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آبفا کردستان خبر داد:

توزیع ۲۰ هزار بروشور روش‌های بهینه مصرف آب در سطح استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۵۳۴

مدیر روابط عمومی آبفا کردستان از تهیه و توزیع ۲۰ هزار نسخه بروشور روش های بهینه مصرف آب در میان مراکز آموزشی و عمومی سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ادریس شریفی با بیان این مطلب افزود: قرارگیری ایران در زمره کشورهای خشک و نیمه خشک، رشد روزافزون جمعیت و کاهش سرانه آب، گسترش شهرنشینی و توسعه بخش های کشاورزی و صنعت، پدیده های اکوسیستمی، کاهش منابع تجدیدشونده آب و .. موجب شده تا دست اندرکاران بخش آب، توجه ویژه ای به کنترل مصرف آب و استفاده بهینه از آن داشته باشند.

مدیر روابط عمومی آبفا کردستان تصریح کرد: با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب در جامعه، تعداد ۲۰ هزار بروشور به منظور مدیریت مصرف آب توزیع می شود.

وی افزود: این بروشورها در میان نهادهای آموزشی و فرهنگی چون مدارس و مساجد و توسط امور تابعه آب و فاضلاب شهری کردستان در شهرهای مختلف استان توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی آبفا استان خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف تأثیرگذاری بر اقشار مختلف و بویژه قشر جوان برای مصرف بهینه آب انجام می شود.

شریفی یاداور شد: محتوای این بروشورها شامل مجموعه ای از دستورالعملها برای استفاده بهینه از آب و جلوگیری از هدررفت آن در حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و فضای سبز و محیط بیرون از خانه است.

وی ابراز امیدواری کرد انجام اینگونه اقدامات زمینه مصرف صحیح آب به عنوان حیاتی ترین کالای جامعه را فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز