خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

واگذاری پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام به بخش خصوصی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۴۶۲

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: استخر سرپوشیده‌دیواندره، زمین‌چمن استقلال سنندج و استخر سرپوشیده حجاب سنندج از پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در سطح استان است که به زودی در قالب ماده 27 به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی در دیدار مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با استاندار کردستان در سنندج با بیان اینکه توسعه ورزش در استان با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد، اظهار کرد: توجه به ظرفیت بخش‌ خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ورزش و جوانان کردستان در همین راستا در بحث اجرایی کردن ماده 27 جز دستگاه برتر است و تاکنون پروژه‌های استخر سرپوشیده سقز، خانه ژیمناستیک بانه به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: استخر سرپوشیده دیواندره، زمین چمن استقلال سنندج، استخر سرپوشیده حجاب سنندج از دیگر پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در سطح استان است که به زودی در قالب ماده 27 واگذار خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اتمام پروژه نیمه تمام 6 هزار نفری 22 گولان سنندج از اولویت‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان است، گفت: متاسفانه روند اجرای این پروژه به دلیل برخی موانع و مشکلات از جمله کمبود اعتبار با مشکلاتی مواجه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: تمام توان خود را برای اجرایی کردن این پروژه و به بهره‌برداری رساندن آن تا پایان سال‌جاری به کار گرفته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دو حوزه ورزش و جوانان اضافه کرد: توجه به این دو بخش از اولویت‌های مهم دولت است و خوشبختانه گام‌های خوبی در راستای توسعه آن برداشته که امیدواریم در آینده با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز