خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه عنوان کرد:

فنی و حرفه ای بستری مهم برای توسعه جامعه است

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۷۷

فرماندار شهرستان قروه گفت: فنی و حرفه ای به عنوان بستری مهم در جامعه می‌تواند کمک ویژه‌ای به بحث اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی در آیین تودیع و معارفه رئیس آموزشگاه فنی و حرفه ای قروه افزود: آموزش‌ها باید متناسب با فرهنگ مردم و ظرفیت شهرستان باشد چرا که توجه به استعدادهای هر منطقه بستر کار فنی و حرفه ای است و باید نیاز سنجی در فنی و حرفه ای مورد توجه باشد.

به گفته وی در اقتصاد مقاومتی مشاغل سنتی پاسخگو نیست بلکه باید اقتصاد مقاومتی با فناوری، علم و تکنولوژی همراه باشد و یکی از راه های انتقال شیوه سنتی به مدرن و دانش بنیان فنی و حرفه‌ای است.

کولانی افزود: یکی از اولویت های فنی و حرفه‌ای بومی‌سازی آموزش بنابر ظرفیت‌های هر منطقه است به ویژه اگر روی ظرفیت های شاخص شهرستان تمرکز شود.

فرماندار قروه گفت: آموزش های مهارتی به دلیل توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقای توانمندی های فناورانه به عنوان یکی از ارکان اساسی در برنامه های توسعه است که می تواند نقش مهمی را در دستیابی به اهداف توسعه ایفا نماید.

وی افزود: آموزش فنی و حرفه ایی یکی از مولفه های اشتغال غیردولتی نقش ایفاء می کند و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای باید با بومی گزینی آموزش ها و توجه به نیاز و ظرفیت های هر منطقه تعریف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز