خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان مطرح کرد:

مرزنشینان باید از حداکثر امکانات برخوردار باشند

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۷۰

فرماندار مریوان با بیان اینکه وظیفه مسئولان خدمت به روستائیان مرزنشین است، افزود: باید حداکثر تلاش خود را معطوف به تامین امکانات و زیر ساخت های مرزداران و مرزنشینان کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد شفیعی در بازدید از روستاهای مرز نشین مرانه و بایوه در حضور مردم روستای مرانه با اشاره به این مهم که دیدگاه مقام معظم رهبری و همچنین دولت تدبیر و امید در رونق بخشی به توسعه روستائیان و خصوصا روستائیان مرزنشین از جمله مرزنشینان مومن و سلحشور مریوان است،گفت: امنیت و آرامش‌جامعه مخصوصا جوامع‌شهری مرهون زحمات و تلاش روستائیان مرزنشین است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات جدی روستای مرانه از جمله زیر ساخت‌های جاده‌ای، گاز و مدرسه و مخابرات اضافه کرد: در تلاش هستیم نیازمندی های روستای مرانه را در اولویت لازم قرار دهیم.

فرماندار همچنین با اشاره به مشکل آب شرب روستا افزود: از محل تملک دارایی‌ها برای تامین آب شرب روستا اعتبارات خاصی در نظر گرفته می شود.

شفیعی با قدردانی از مشارکت حداکثری این روستا در انتخابات  چند روز گذشته افزود: مشارکت بیش از 300 نفر در روستای تقریبا تخلیه مرزی  و بدونه سکنه واقعا از نقطه  صفر مرزی نشان دهنده امنیت و آرامش کامل در این روستا صفر مرزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز