خبرگزاری کار ایران

فرماندار سقز عنوان کرد:

پیروزی سوم خرداد، غلبه بر همه توطئه‌گران در جنگ هشت ساله بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۱۸۰

فرماندار سقز با بیان اینکه پیروزی در سوم خرداد، غلبه بر همه توطئه گران درگیر و حامیان صدام در جنگ هشت ساله بود.گفت: در فتح خرمشهر، تمام دشمنان قسم خورده ایران و اسلام شکست خوردند.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ورمقانی‌ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر افزود: پیروزی در سوم خرداد، غلبه بر همه توطئه گران درگیر و حامیان صدام در جنگ هشت ساله بود.

وی با اشاره به اهمیت آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس در سال 1361، اظهار کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، روز آزادی خرمشهر را به عنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت.

او با بیان اینکه، آزاد سازی خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: مقاومت جانانه مردم در مقابل دشمن بعثی به ویژه در فتح خرمشهر، هرگز از ذهن های مردم فراموش نخواهد شد.

ورمقانی با بیان اینکه، امام بر قلب ها حکومت می کرد، عنوان کرد: نفس قدسی حضرت امام خمینی(ره)، پشت تمام تحولات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بود و فرمایشات تاثیر گذار حضرت امام راحل در دفاع مقدس، فتح خرمشهر و حصر آبادان، فراموش ناشدنی است.

فرماندار سقز ادامه داد: آزادسازی خرمشهر، نشانه و نمونه ای از یاری خداوند به رزمندگان اسلام، تبعیت محض مردم و نیروی مسلح و بسیجی از رهبری بود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) هم اظهار کرد: نام امام، جهانی است و یاد امام هیچگاه از دلهای مردم فراموش نخواهد شد.

ورمقانی با اشاره به اینکه باید برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به فرزندان و نسل آینده تلاش کرد، اظهار داشت: امام راحل برای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، ایجاد وحدت و یکدلی ، کشتی نظام جمهوری اسلامی را رهبری و هدایت کرد و بعد از ایشان خلف صالحشان، رهبر معظم انقلاب، این راه ادامه دادند.

وی در ادامه بر اجرای برنامه های درخور و شان بزرگداشت سوم خرداد، ایام ارتحال امام و 15 خرداد 1342 تاکید کرد و گفت: عملکرد ارگان ها و سازمان های شهرستان سقز در گرامیداشت این مناسب های بزرگ انقلاب اسلامی ارزیابی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز