خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام نوروزی مطرح کرد:

ضرورت حل اختلاف اراضی موقوفه و منابع طبیعی تا پایان سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۶۲۰

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان بر ضرورت حل اختلاف اراضی‌موقوفه و منابع‌طبیعی تا پایان سال‌جاری تاکید داشت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در اولین کارگروه مشترک اوقاف و منابع‌طبیعی کردستان گفت: هدف اصلی این کارگروه شناسایی ایجاد تفاهم و توافق در زمینه حل اختلافات ثبتی و ملکی در اراضی موقوفه و منابع طبیعی است که امید است با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان تمامی موارد اختلاف اراضی استان موقوفه تا پایان سال‌جاری تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اهمیت تثبیت مالکیت موقوفات گفت: تثبیت مالکیت موقوفات اولین و مهمترین وظیفه اوقاف است و امید است با شناسایی موارد اختلافی زمینه برای ایجاد راه‌حل و تعیین تکلیف این اراضی هرچه زودتر فراهم آید زیراکه تسریع در این امور موجب آسایش و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم استان خواهد شد.

نوروزی ادامه داد: برگزاری جلسات همفکری، تفاهم و توافق ادارات  استان با همدیگر می‌تواند کمکی در حل موانع ادارات و زمینه‌ساز پیشرفت و تعالی در استان در زمینه‌های مختلف باشد.

باباپیری مدیرکل منابع‌طبیعی استان‌کردستان نیز در این نشست حمایت از موقوفات و تعامل و تفاهم با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کردستان همواره در دستور کار منابع‌طبیعی کردستان وجود داشته است.

وی افزود: خوشبختانه با برگزاری نشست‌های متعدد و ایجاد تفاهم‌نامه فعالیت‌های مناسبی درباره اراضی مورد اختلاف اوقاف و منابع‌طبیعی به‌وجود آمده و طبق قانون، مشکلات بسیاری از اراضی مورد اختلاف حل شده و در مراحل صدور سند قرار گرفته و امید است با پیگیری امور تفاهم‌نامه تا پایان سال‌جاری شاهد تعیین تکلیف تمامی اراضی مورد اختلاف باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز