خبرگزاری کار ایران

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان خبر داد:

پرداخت 4661 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۰۱

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: چهار هزار و ۶۶۱ فقره تسهیلات در سال گذشته به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، فردین قیصری با بیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه است، عنوان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد برای کمک به اشتغال، درمان، جهیزیه، تحصیل، مسکن و رفع مشکلات و نیازمندی‌های مختلف خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می شود.

وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت توسط کمیته امداد و با  اخذ مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کمک به ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تحقق سیاست های بانکداری اسلامی و همچنین  پرداخت تسهیلات به نیازمندان تاسیس شده است.

قیصری اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم اکنون با اتصال به شبکه ی شتاب و تبادلات بانکی آمادگی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان خود را دارد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان  با بیان اینکه چهار هزار و ۶۶۱ فقره تسهیلات در سال گذشته به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان پرداخت شد، افزود:  سه هزار و ۹۱۹ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۹ میلیارد تومان  مربوط به کارگشایی  و  ۷۴۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز مربوط به تسهیلات اشتغال بوده است.

وی در ادامه گفت: یکی از برنامه ها و اهداف تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمک به نیازمندان با استفاده از سپرده گذاری خیران است که بر این اساس خیران می توانند با سپرده گذاری و انجام عملیات بانکی خود در این صندوق در این کار خیر مشارکت کنند و با حفظ سرمایه اصلی خود به رفع مشکلات مختلف نیازمندان کمک کنند.

قیصری افزود: تلاش می شود با ظرفیت ها و زمینه ای که کمیته امداد توسط این صندوق فراهم کرده است بخشی از مشکلات و نیازمندی های اقشار محروم استان رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز