خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه مطرح کرد:

مشارکت مردم در هر زمینه‌ای عامل موفقیت آن جامعه است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۹۸۸

فرماندار قروه گفت: مشارکت مردم در هر زمینه ای عامل پیروزی آن جامعه است و مشارکت مردمی در بهزیستی نقش بسزایی در کاهش فقر و آسیب های اجتماعی دارد.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی در نشست شورای مشارکت های مردمی در بهزیستی با بیان اینکه حمایت از محرومان، دوستی خداوند و آسایش دنیا و آخرت را به همراه دارد، اظهار کرد: انسان باید روحیه گذشت و ایثار را در خود احیا کند و به منظور رفع مشکلات دیگران از هیچ گونه کوششی دریغ نکند.

وی همچنین با اشاره به اینکه خدمت به خلق خدا در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد: لذا می‌طلبد گره‏‌گشایی و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینی تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومی شود.

کولانی گفت: ریشه کنی فقر تنها وظیفه دولت و حکومت نیست، بلکه با کمک و مشارکت مردم این امر تحقق می یابد و زیبنده جامعه اسلامی نیست فقیری در سطح جامعه باشد.

فرماندار قروه اظهارداشت: مشارکت مردم در هر زمینه عامل پیروزی آن جامعه است و مشارکت مردمی در بهزیستی نقش بسزایی در کاهش فقر و آسیب های اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه عده ای نسبت به دستورات دینی بی تفاوت هستند و معتقدند کمک به نیازمندان تنها وظیفه دولت است افزود: کمک به نیازمندان علاوه بر کمک مالی باید از لحاظ عاطفی و احساسی نیز به آن توجه شود.

فرماندار با اشاره به اینکه تعداد معلولین این شهرستان نسبت به سایر شهرستان از درصد بیشتری برخوردار هستند گفت: برای کاهش این مسئله باید پیشگیری صورت گیرد.

وی با بین اینکه اعتبارت دولتی پاسخگوی نیاز مددجویان نیست، گفت: کمک ها و مشارکت های مردم سخاوتمند و خیراندیش می تواند در کاهش آلام و رنج خانواده های دارای فرد معلول و آسیب دیدگان اجتماعی نقش فراوانی داشته باشد.

کولانی در پایان خاطر نشان کرد: این عمل بر روحیه و فرهنگ مداری جامعه در راستای حمایت از محرومان و مستمندان تاثیر مثبت دارد و با فرهنگ سازی جریان نیکوکاری، می توان مردم را در جهت کمک به کسانی که مستحق هستند، ترغیب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز