خبرگزاری کار ایران

فرماندار بانه مطرح کرد:

انتخابات عزم ملى در جهت توسعه و آبادانى کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۴۸

فرماندار بانه درجلسه شوراى ادارى با تأکید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: انتخابات عزم ملى در جهت توسعه و آبادانى کشور است.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی با اشاره به اینکه رد صلاحیت هاى انتخابات پنجمین دوره شوراهاى شهر و روستا در بانه به هیچ وجه سیاسى و امنیتى نبودند، گفت: شهرستان بانه با کمتر از یک درصد رد صلاحیت شده، از تعداد ٨٢٢ کاندیدا، ٦ نفر رد صلاحیت و ٦ نفر دیگر نیز انصراف داشته و در مجموع ٥٢ نامزد در سطح شهر بانه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

فرماندار بانه تأکید کرد: هیچ اداره و دستگاه دولتی در ایام انتخابات حق استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات کاندیداها را ندارد و تخلفات انتخاباتى کاندیداها از طریق کمیته پیشگیرى و پیگیرى تخلفات انتخاباتى شهرستان رصد شده و درصورت مشاهده هرگونه تخطی از طریق قانون برخوردخواهد شد. 

وى افزود: شهرداری برای حفظ فضای محیطی و کاهش آلودگی مکان هایی را برای تبلیغات کاندیداها و ستاد ریاست جمهوری در نظر گرفته است و هیچ کاندیدایى حق نصب بنر در خارج از محدوده ستاد خود را ندارد.

فرماندار بانه با تأکید بر نقش ادارات در توسعه اشتغال زایی گفت: با توجه به نام گذارى سال جدید از سوى مقام معظم رهبر مبنى بر سال اقتصاد مقاومتى تولید و اشتغال و تأکید ایشان بر خودکفایی کشور و توسعه تولیدات داخلى و امر اشتغال، باید تمامى دستگاههاى اجرایی و خدمات رسان در راستاى تحقق این مهم گام بردارند.

فلاحی با تأکید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: انتخابات عزم ملى در جهت توسعه و آبادانى کشور است.

فلاحی جذب سرمایه گذار در راستای تولید مولد واشتغال  پایدار را گامی اساسی در راستای اشتغال زایی دانست وافزود: منطقه ویژه اقتصادی که در مرحله  آماده سازی زیر ساختها مى باشد در راستای افزایش اشتغال بسیار موثر خواهد بود.

محمد فلاحى با اشاره به افزایش ٢٦ هزار نفرى جمعیت بانه گفت: باید به فراخور جمعیت شغل و امکانات جدید فراهم شود و تمامى دستگاههاى اجرایی سطح شهرستان در جهت ایجاد اشتغال و تولید گام بردارند. 

فرماندار بانه در پایان به اختصاص ٩ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری توسط دولت خبر داد وگفت: این اعتبار با هماهنگی به عمل آمده با شهرداری در راستای بهبود فضای شهری و محیطی  و برنامه های طرح ترافیکی و.....صرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز