خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مطرح کرد:

توسعه ورزش اسکی یکی از راه‌های جذب توریست است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۱۲۶

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به نقش اسکی در رشد و توسعه گردشگری گفت: توسعه ورزش اسکی یکی از راه‌های جذب توریست است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد جولایی در مجمع انتخابات هیأت اسکی استان کردستان که امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: ورزش اسکی در شهرستان بیجار فعال است و در شهرستان‌های سقز و قروه نیز پیست اسکی باید توسعه یابد.

وی با بیان اینکه مجری پیست اسکی اداره راه و شهرسازی بوده است، افزود: اداره ورزش و جوانان با موافقت سازمان مدیریت طرح جامعی برای شهرستان بیجار دارد که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به نقش اسکی در گردشگری گفت: توسعه ورزش اسکی یکی از راه‌های جذب توریست است.

جولایی اظهارداشت: در شهرستان بیجار رشته‌های دیگر هم  وجود داشته باشد که از نظر جذب توریست می تواند مؤثر باشد.

وی افزود: 50 ورزشکار سازمان یافته مشغول فعالیت هستند و در سطح کشور مقام‌هایی کسب کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان در خصوص هماهنگی‌های بیشتر گفت: با کمک فدراسیون از نظر تجهیزات، شهرستان بیجار بتواند از نظر سخت افزاری بیشتر شود تا در سطح کشور مدال‌آوری بیشتری داشته باشد.

وی گفت: رئیس هیأت اسکی در سطح استانی نیز توجه بیشتری داشته باشد و  با اداره ورزش و جوانان ارتباط بهتری داشته باشد و مشکلات را به ورزش و جوانان اطلاع و پیگیری نماید.

گفتنی است اسمعیل افتخاری از مجموع 17 رأی با کسب 9 رأی به مدت چهارسال رئیس هیأت اسکی استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز