خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان عنوان کرد:

طرح ایکاردا تضمینی در تولید غلات کردستان است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۶۰۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: اجرای طرح ایکاردا در استان کردستان تولید غلات باکیفیت را تضمین می کند.

به گزارش ایلنا، کریم ذوالفقاری در اولین جلسه شورای مشورتی طرح ایکاردا در سال ۹۶ اظهار کرد: اجرای طرح ایکاردا در استان کردستان تولید غلات باکیفیت را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه نقش مراکز خدمات کشاورزی در این میان بسیار حائز اهمیت است، افزود: باید کشاورزان کردستانی را ترویج کرد تا طرح ایکاردا در شرایط خوبی قرار گیرد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خاطر نشان کرد: موضوع پهنه بندی‌ها بسیاری از کارشناسان کشاورزی در مراکز را درگیر کرده و برای اجرای طرح ایکاردا باید به طور ویژه اقدام شود.

ذوالفقاری تاکید کرد: تجهیز مراکز به امکانات برای دسترسی و پیگیری های مربوط به طرح ایکاردا باید در اولویت دستور کار مدیران شهرستانها قرار بگیرد .

در ادامه معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در راستای تامین امنیت غذایی و به منظور تولید غلات باکیفیت طرح ایکاردا در ۴ استان کشور آغاز شده است .

سپری افزود: 700 هکتار مزارع نمایشی به عنوان پایگاه های نو آورانه در دو منطقه حسین آباد و کامیاران ایجاد شده است .

وی اظهار داشت : اجرای این طرح می تواند ۲۵ درصد افزایش تولید و به تبع پایداری تولید را در استان داشته باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز