خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و امور ورزش و جوانان کردستان:

جشنواره نشاط و امید جوانان در شهرستان سنندج برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۴۹۴

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان اعلام کرد: جشنواره نشاط و امید جوانان در شهرستان سنندج به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان و همکاری مجمع سازمان‌های مردم نهاد استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، هیرش رضایی اظهار داشت: جشنواره نشاط و امید جوانان در ادامه برنامه های فرهنگی کردستان به میزبانی شهر سنندج برگزار می شود.

وی گفت: جشنواره های نشاط و امید جوانان در کلیه شهرستان های تابعه استان کردستان با محوریت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جامعه برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه تصریح کرد: سومین جشنواره نشاط و امید جوانان با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در شهر سنندج انجام می گیرد.

وی افزود: این جشنواره روز شنبه 16 اردیبهشت ماه با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم و جوانان شهرستان سنندج در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

هیرش رضایی به برگزاری برنامه متنوع و مفرح در این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: موسیقی محلی کوردی و عرفانی، دف نوازی و تئاتر در این جشنواره به صورت منظم اجرا می شود.

رضایی گفت: جشنواره نشاط و امید جوانان تاکنون در شهرستان های سقز و بانه برگزار شده است که بعد از سنندج به زودی در شهرستان های سروآباد و کامیاران برگزار خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ها ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جامعه و جوانان می باشد و یکی اولویت های مهم معاونت فرهنگی و امور جوانان است که در سطح استان کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز