خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهگلان خبرداد:

اصلاح بیش از 4 کیلومتر شبکه فاضلاب دهگلان در سال 95

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۹۷

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهگلان گفت: در سال قبل چهار هزار و ۲۰۰ متر عملیات اصلاح شبکه فاضلاب اجرا شد.

به گزارش ایلنا، جبار کلوندی با بیان این مطلب افزود: در سال گذشته عملیات حفر چاه عمیق شماره ۴ آب شرب شهر دهگلان (رزرو) با عمق ۱۸۳ متر و لوله گذاری با لوله جدار فولادی ۱۶ اینچ و دبی بیش از ۳۵ لیتر برثانیه به اتمام رسید و آماده تجهیز و بهره برداری است.

وی افزود: همچنین حفر چاه عمیق شماره ۵ آب شرب شهر دهگلان (رزرو) با عمق ۱۶۲متر و لوله گذاری با لوله جدار فولادی ۱۶ اینچ با ضخامت ۸ میلی متر هم انجام شد و آماده تجهیز و بهره برداری است.

مدیر امور آبفا دهگلان، تجهیز، اتصال و آماده به کار کردن چاه مربوط به شهرداری واقع در پارک لاله شهر دهگلان با دبی بیش از ۲۰ لیتر برثانیه به شبکه اصلی و استفاده از چاه مذکور در مواقع بحران ( اجرا در راستای پدافندغیرعامل ) را هم از دیگر اقدامات مهم این مجموعه در سال ۹۵ ذکر کرد.

کلوندی، اجرای خطوط انتقال مربوط به منبع ۱۱۵۰ مترمکعبی شهر دهگلان به طول بیش از ۸۰۰ متر و لوله گذاری در سایزهای ۳۵۰ و ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیمتر پلی اتیلن را از دیگر فعالیت‌های این امور عنوان کرد و گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت و با راه انداری مخزن ذخیره مذکور، موجبات ارتقاء کیفی آب تولیدی و جلوگیری از نوسانات آب به دلیل حذف تزریق مستقیم و پایداری آب به شبکه را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حفاری چاه جایگزین شماره ۲ بلبان آباد با عمق ۴۸ متر و لوله گذاری با لوله U.P.V.C انجام شده و آماده بهره برداری است.

مدیر امور آبفا دهگلان با یادآوری آغاز عملیات اجرایی فاز یک تصفیه خانه فاضلاب در سال ۹۵ و با حضور معاون امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان دهگلان و معاون مهندسی و توسعه شرکت آغاز شد، افزود: این پروژه با برآورد بیش از شش میلیارد تومان در حال اجراست.

کلوندی گفت: اصلاح شبکه فاضلاب در سطح شهر دهگلان در سال ۹۵ به طول ۴۲۰۰ متر در سایزهای ۴۰۰ و ۳۱۵ و ۲۵۰ میلیمتر و احداث ۹۵ باب منهول فاضلاب و استانداردسازی بیش از ۳۰۰ فقره انشعاب از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در سال قبل بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز