خبرگزاری کار ایران

فرماندار بیجارعنوان کرد

نادیده گرفتن اقدامات و خدمات دولت بی‌انصافی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۰۵

فرماندار بیجار گفت: نادیده گرفتن اقدامات و خدمات دولت به منزله بی‌انصافی است.

به گزارش ایلنا، بیژن زندیه با اشاره به گوشه ای از خدمات دولت در سال‌های اخیر گفت: نادیده گرفتن اقدامات و خدمات دولت به منزله بی‌انصافی است.

وی افزود: در کنار مباحث اقتصادی که دولت تلاش زیادی برای مهار تورم و ارتقاء شاخصه های اقتصادی و همچنین کاهش تورم داشته می‌توان به عزم دولت برای راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل و تزریق پول به آنها اشاره کرد .

فرماندار بیجار با اشاره به اقدامات اخیر دولت در این شهرستان اظهار داشت: ارتقاء شاخص بهره‌مندی شهرستان بیجار از راه روستایی، اختصاص اعتبار به مجتمع های آب‌رسانی روستایی، حمایت از بخش خصوصی در راستای فراوری مواد معدنی، توجه به بخش کشاورزی و پرداخت تسهیلات ویژه برای اشتغال‌زایی از جمله مواردی است که در 3 سال اخیر انجام گرفته است.

زندیه با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال باید دغدغه اصلی مسئولان و مردم باشد افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران حمایت از اشتغال است.

وی با انتقاد از مدیرانی که به بهانه‌های مختلف چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران می‌گذارند و باعث تعطیلی یا عدم راه‌اندازی واحدهای تولیدی می‌شوند، گفت: عدم همکاری و تعامل با تولید کنندگان برخلاف فرامین رهبر انقلاب است.

فرماندار بیجار به نزدیک‌شدن ایام تبلیغات کاندیداها اشاره کرد و گفت: مسئولان به هیچ عنوان وارد حاشیه‌های انتخاباتی نشوند و فقط هدف‌شان حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی باشد.

وی خاطرنشان کرد : براساس قوانین موجود، تمامی تجهیزات و خودروهای ادارات در ایام انتخابات در اختیار ستاد انتخابات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز