خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دهگلان مطرح کرد:

حفظ و پاسداشت محیط زیست، وظیفه‌‎ همه انسان‌هاست

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۷۷

فرماندار شهرستان دهگلان در مراسم هوای پاک گفت: دنیای پاک و محیط‌زیست سالم از بزرگ‌ترین موهبت‌هایی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده و حفظ و پاسداشت این هدیه بزرگ الهی وظیفه‌‎ای است که بر دوش یکایک انسان‌ها قرار دارد.

به گزارش ایلنا: نظری با بیان اهمیت حفظ محیط زیست اظهارداشت: محیط زیست از آن ما و آیندگان ماست پس حفظ سلامت محیط زیست حفظ سلامت خود ماست.

وی گفت: دنیای پاک و محیط زیست سالم از بزرگ‌ترین موهبت‌هایی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده و حفظ و پاسداشت این هدیه بزرگ الهی وظیفه‌‎ای است که بر دوش یکایک انسان‌ها قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هوای پاک یکی از اساسی‌ترین مسائل زندگی انسانها است که باید با رعایت بهداشت، الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف، پاکی محیط و فضای زندگی را تأمین کنیم .

فرماندار شهرستان دهگلان مشارکت مردم در پیشگیری از آلودگی هوا را یکی از راه‌های صیانت از هوای پاک عنوان کرد.

وی افزود: امروزه به واسطه توسعه شهرها و ازدیاد صنایع و خودروها به نوعی شاهد رشد آلودگی‌ها هستیم که اگر مدیریت نشود مخاطرات آن سلامت همه شهروندان را تهدید می‌کند.

نظری با اشاره به اقدامات مهم و قابل توجه دولت در حوزه محیط زیست بیان کرد: دولت تدبیر و امید در این حوزه فعالیت های خوبی انجام داده و اقدامات دیگری نیز در دستور کار دولت قرار دارد و بحث محیط زیست از جمله مقوله های دارای اهمیت برای دولت محسوب می شود که رئیس جمهور نیز اهتمام ویژه ای به این موضوع دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز