خبرگزاری کار ایران

فرماندارمریوان مطرح کرد:

زنان در جامعه روستایی نیازمند نگاه ویژه‌ای هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۳۹

فرماندار مریوان گفت: توانمندی های واقعی زنان در جامعه روستایی باید دیده شود و نگاه ویژه ای به آن صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، محمد شفیعی با اشاره به توانمندی‌های بسیار جامعه زنان در شهر  و روستا افزود: فعالیت‌های اشتغال زایی و تولید در نیمی از افراد جامعه که همان بانوان را تشکیل می دهد نیازمند برنامه ریزی و تعامل زنان در حوزه های مختلف در جامعه شهری و خاصتا روستایی است.

 شفیعی تصریح کرد: تکریم واقعی بانوان در همه حوزه های اقتصادی و تولیدی و ایجاد بازار رقابت سالم برای بانوان و شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های خاص بانوان باید صورت گیرد.

فرماندار مریوان گفت: توانمندی های واقعی زنان در جامعه روستایی باید دیده شود و نگاه ویژه ای به آن صورت گیرد .

وی خاطر نشان کرد: همه دستگاه های اجرایی و افراد توانمند در جامعه  و متولیان امر  ، باید نگاه بسته به زنان روستایی را کم کرده و به هیچ عنوان به عنوان ابزار کار روستایی به زنان  نگاه نکنند.

شفیعی در ادامه تصریح کرد: فعال کردن  انجمن مردمی مشارکت زنان در جوامع روستایی و نگاه به استعدادهایی این قشر بزرگ جامعه در بخش  تولیدو اشتغال نیازمند بیشتر شدن است.

وی حمایت خود را تولیدات دستی و صنایع دستی بانوان در مریوان اعلام کرد و افزود: در نمایشگاه بهاره فروردین ماه  سال 96 بیش از 16 غرفه به صورت رایگان در اختیار بانوان  قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز