خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قروه مطرح کرد:

بیکاری باعث رواج آسیب‌های اجتماعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۱۵

فرماندارشهرستان قروه گفت: برای اشتغال جوانان باید تعاملی بین بانک‌ها و مدیران دستگاه های اجرایی باشد و کوتاهی در این زمینه ظلم در حق مردم است و بیکاری باعث رواج آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد و خود کشی می‌شود چرا که تولید و اشتغال از راهکارهای اساسی برای حل این معضل است.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی افزود: عزم مسئولان حل مسائل و مشکلات جامعه بوده و یک مدیریت صحیح می تواند بسترها و شاخص های اقتصادی، تولید و اشتغال را توسعه دهد.

به گفته وی در حال حاضر تعریف اصلی از تولید، اشتغال و سرمایه گذاری مورد غفلت واقع شده است و یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در همین راستا است و این امر اهمیت موضوع نگاه مسئولان نظام حل این دغدغه مردم است.

کولانی افزود: تعریف درستی از تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در جامعه وجود ندارد اگر نگاه ما به این موضوعات باشد موضوعات مهم و اساسی‌تر توجه به اشتغال خرد و ترویج فرهنگ کارآفرینی برای ایجاد اشتغال پایدار فراموش می شود.

فرماندار شهرستان قروه گفت: در دولت تدبیر و امید تثبیت و آرامشی در فضای جامعه ایجاد شده و گشایش‌های در بعد کلان سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی بستر محکمی برای رسیدن به جهش‌های محکم اقتصادی ایجاد شده است.

وی‌تصریح کرد: برای اشتغال جوانان باید تعاملی بین بانک ها و مدیران دستگاه های اجرایی باشد و کوتاهی در این زمینه ظلم در حق مردم است و بیکاری باعث رواج آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد و خود کشی می شود چرا که تولید و اشتغال از راهکارهای اساسی برای حل این معضل است.

کولانی با تاکید به اینکه مسئولان به عنوان سفیران کار، تولید و اشتغال سهمی در اقتصاد خرد و مشاغل خرد دارند افزود: فرهنگ کار و نگاه به اشتغال از جانب مسئولان و متقاضیان باید تغییر یابد که کار فقط در ارگان های دولتی پشت میز نشینی، استخدام در شرکت های خصوصی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز