خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج مطرح کرد:

حمایت از تولیدات داخلی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۵۳۱

فرماندار سنندج در جلسه کارگروه اشتغال که امروز در سالن جلسات فرمانداری سنندج برگزار شد، با اشاره به شعار سال گفت: برای تحقق شعار سال، حمایت از تولیدات داخلی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدابراهیم زارعی بیان داشت: لازم است مدیران بانک‌ها درخواست‌های وام‌گیرندگان را به‌صورت جدی پیگیری کنند و در حداقل زمان ممکن  نسبت به پرداخت وام‌های افراد واجد شرایط اقدام نمایند.

وی با تاکید بر اجرای شعار سال افزود: باید تمام ادارت  برای تحقق شعار سال همکاری و همفکری لازم را داشته باشند.

فرماندار با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی گفت:  باید به‌صورت جدی به اشتغال و تولید توجه شود که این امر نیاز به کار فرهنگی داشته و تولیدکنندگان با نظارت صنعت و معدن و تجارت و اداره کار کیفیت  کالای خود را افزایش دهند.

زارعی نقش فنی و حرفه‌ای در اشتغال را مهم دانست و افزود: باید به نیازهای بازار توجه شود و افراد تحصیل‌کرده بر است اساس نیازها آموزش داده شوند.

وی با اشاره به شعار سال گفت: برای تحقق شعار سال، حمایت از تولیدات داخلی  یک ضرورت است اساس نیازها آموزش داده شوند.

فرماندار خاطرنشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سنندج افراد متقاضی کار را معرفی کنند و آنچه را که لازم است آموزش داده شود تا این افراد بتوانند تولید خاص و موفقی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز