خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد:

خیرین، بازوان پر توان آموزش و پرورش در مدرسه‌سازی هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۶۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تأکید بر نقش خیرین مدرسه ساز گفت: خیرین مدرسه‌ساز بازوان پر توان آموزش و پرورش در مدرسه‌سازی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رشید قربانی در مراسم نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کردستان که امروز در سالن اجتماعات بانک ملی ایران سنندج برگزار شد، به نقش خیرین در پیشرفت تحصیلی اشاره کرد و افزود: خیرین غبار جهل و نادانی را از چهره استان کردستان می زدایند و نقش بسیار زیادی در ایجاد انگیزه تحصیل در دانش آموزان دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به به وضعیت فضای آموزشی بیان داشت: بخش قابل توجهی از مدارس استان از استاندارد لازم برخوردار نیستند و توقع این است که مدارس استاندارد و یک شیفته شود.

وی با تأکید بر نقش خیرین مدرسه ساز گفت: خیرین مدرسه ساز بازوان پر توان آموزش و پرورش در مدرسه سازی هستند.

قربانی به همکاری خیرین تأکید کرد و افزود: لازم است خیرین استان با همکاری خیرین مدرسه ساز کشور در زمینه ی ساخت فضای آموزشی جدید که قرار است با سرمایه‌گذاری60 میلیاردی در استان ساخته خواهد شد، مشارکت کنند.

وی با اشاره به ایمن سازی مدارس خاطر نشان کرد: لازم است مدارس ایمن سازی شود تا دانش آموزان در محیطی امن و شاداب تحصیل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز