خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان:

زنان نقش مهمی در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی دارند

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۶۳۴

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان به نقش زنان در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: زنان کردستان نقش مهمی در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لیلا آژیر در کارگاه آموزشی طرح توان‌افزایی و ارتقاء تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده استان کردستان که صبح امروز در مجتمع ورزشی ایثار سنندج برگزار شد، در خصوص این طرح بیان داشت: مرحله اول این طرح در سال 95  اجرا شد که استان کردستان جزو 13 استان پایلوت کشور بوده است.

وی به آموزش طرح در مرحله اول اشاره کرد و افزود: در مرحله اول  80 کارگاه 40 نفره و به 320 نفر آموزش داده شد و هر کارگاه به مدت 8 ساعت که بالغ‌بر 19 هزار نفر ساعت آموزش داده‌شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان به اجرای طرح در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: این طرح در مرحله اول در تمام شهرستان‌ها به‌تناسب جمعیت  و برای اقشار آسیب‌پذیر و مناطق حاشیه شهرها و روستایی با موضوع ارتقاء تاب‌آوری در بعد فردی اجرا گردید.

آژیر به نقش زنان در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: زنان کردستان نقش مهمی در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی دارند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان در خصوص اجرای مرحله دوم طرح اظهار داشت: مرحله دوم اجرای این طرح در فروردین‌ماه سال جاری بارویکرد تاب‌آوری اجتماعی به‌طور همزمان با سایر نقاط کشور شروع شد.

وی در زمینه برنامه‌های سال 96  افزود: امروز فاز اول مرحله دوم که آموزش تسهیل گری طرح است اجرا می‌شود و بعد از اجرای فاز اول در تمام شهرستان‌های استان، فاز دوم را اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد تأکید کرد و گفت: در فاز دوم اولویت با خانواده‌ها است که با نظارت سازمان‌های مردم‌نهاد در تمام شهرستان‌ها اجرا می‌شود و در این مرحله به 400 خانوار آموزش در سطح استان داده می‌شود.

آژیر گفت: این طرح یکی دیگر از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که در مدت 4 سال با نظارت معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز