خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد:

نقش کلیدی مددکاران در میان خانواده‌های تحت حمایت

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۲۷۶

قائم مقام کمیته امداد استان کردستان گفت: در رویکرد جدید کمیته امداد به حوزه مددکاری توجه بیشتری شده است و هم‌اکنون مددکاران نقش کلیدی در میان خانواده‌های تحت حمایت دارند.

به گزارش ایلنا، رضا طاهری با بیان اینکه مددکاری یکی از ارکان اصلی این نهاد است، عنوان کرد: مددکاری با هدف اثربخشی بهتر خدمات برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شده است.

وی افزود: در رویکرد جدید کمیته امداد به حوزه مددکاری توجه بیشتری شده است و هم‌اکنون مددکاران نقش کلیدی در میان خانواده‌های تحت حمایت دارند.

طاهری بابیان اینکه باهدف تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی، تعداد نیروهای حوزه مددکاری این نهاد افزایش‌یافته است، بیان کرد: هم‌اکنون ۹۷ مددکار در کمیته امداد کردستان مشغول به خدمت‌رسانی هستند و تعداد نیروهای حوزه مددکاری افزایش یافته است.

وی با اشاره به نقش مددکاران این نهاد در تحقق شعار سال بیان کرد: سال گذشته توسط مددکاران استعدادسنجی میان خانواده‌های تحت حمایت مستعد اشتغال انجام شد و در مرحله بعد ایجاد انگیزش و تغییر نگرش مددجویان تحت حمایت باهدف ایجاد اشتغال و اجرای طرح‌های خودکفایی آنان انجام می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد کردستان گفت: همه خدمات این نهاد باهدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود و خدمت‌رسانی کمیته امداد  بر اساس اولویت نیاز مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.

وی بیان کرد: توجه به مناطق محروم، روستایی و مرزی، خانواده‌های ایتام و بی‌سرپرست، سالمندان و بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج از اولویت‌های خدمت‌رسانی این نهاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز