خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

ایجاد اشتغال نیازمند اقدام فرابخشی و فرادستگاهی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۴۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از اشتغال به عنوان مقوله ای فرابخشی یاد کرد و گفت: ایجاد اشتغال نیازمند اقدام فرابخشی و فرادستگاهی است و همه دستگاه ها و مردم در رونق و شکوفایی این بخش مهم از اقتصاد مسئولیت دارند.

به گزارش ایلنا، احمد رشیدی اظهار داشت: گستردگی حوزه فعالیت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنار کارگروه ها و کمیته های تخصصی حساسیت کار در این مجموعه را با توجه به محوریت تولید و اشتغال در شعار امسال، دو چندان کرده است.

رشیدی از اشتغال به عنوان یک مقوله فرابخشی اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال نیازمند اقدام فرابخشی و فرادستگاهی است و همه دستگاه ها و مردم در رونق و شکوفایی این بخش مهم از اقتصاد مسئولیت دارند.

وی در این راستا به طرح تکاپو اشاره کرد و افزود: 47 رسته اشتغال زایی با همکاری سازمان یونیدو شناسایی شده که استان کردستان نیز به عنوان یکی از 8 استان پایلوت این طرح در کشور از جمله در رسته های it، ict، گردشگری و زنبورداری در حال فعالیت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه در مناطق درحال توسعه تعاونی ها می توانند عامل مهم اشتغال زایی شوند، خاطرنشان کرد: با تجمیع سرمایه های کوچک و همفکری افراد در قالب تعاونی ها می توان کارهای بزرگ انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز