خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مطرح کرد:

وظیفه هیات کاراته کمک به مدال‌آوری و موفقیت ورزشکاران است

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۳۰

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: هیات کاراته وظیفه دارد به ورزشکاران برای کسب مقام های برتر کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد جولایی در مجمع انتخابات هیات کاراته استان کردستان که امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه کاراته استان کردستان قبل از دهه 70 ، دهه موفقی داشته است، افزود: بعد از دهه 70 کاراته استان کردستان نتوانسته است ورزشکاران خوبی را معرفی کند که جای تاسف دارد و باید آسیب شناسی و برای رفع مشکلات اقدام شود.

وی با اشاره به پتانسیل های خوب استان گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی امید در مریوان نتوانسته است مقام خوبی کسب کند و باید دلایل آن بررسی شود و از پتانسیل استان استفاده شود.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان به جایگاه هیات کاراته اشاره کرد و گفت: هیات کاراته وظیفه دارد به ورزشکاران برای کسب مقام های برتر کمک کند.

جولایی اظهار داشت: استان کردستان می‌تواند میزبان اردوی تیم ملی باشد و جایگاه کاراته استان به جایگاه خوبی برسد و رئیس هیات کاراته نگاه ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.

گفتنی است سهیلا چراغی با کسب 12 رأی از 17 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیات کاراته استان  انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز